Bli prenumerant

Vi behöver fler betalande prenumeranter!

Vi på csharpskolan.se inriktar oss på att erbjuda bra material till såväl privatpersoner som företag och skolor.

Vi är tacksamma för det stöd vi får via betalande företag o skolor. Utan detta stöd har vi svårt att producera nytt material.

Artiklar markerade med ett hänglås är inte längre publikt tillgängliga. Dessa artiklar riktar sig främst till undervisande lärare och kan innehålla lärarhandledning, lösningar eller exklusivt bonusmaterial.

Vill ni använda materialet i undervisningen? Få fri tillgång till allt material till en kostnad som motsvarar ett par läroböcker! Löser ni en licens så gäller den i ett år oavsett antal elever dock begränsat till en utbildningsenhet (skola). Som ”prenumerant” ingår extra material i form av planeringar, prov mm.

Som prenumerant kan man även komma med förslag och önskemål och på så sätt påverka/påskynda vilket material som läggs ut på sajten. Stöd csharpskolan.se! Mejla för priser.

För att beställa kontakta oss för pris. Betalning sker mot faktura och skolor får så många inloggningar som de anses behöva.

Enklaste sättet för kontakt är via e-post: jonas@csharpskolan.se.

Det går även bra att ringa på 0703 734 714

Har du redan en login?

Logga in för att nå materialet!