Om csharpskolan

Erbjudande skolor och utbildningsföretag

Vill du använda materialet i undervisningen?! Vi kan erbjuda materialet i tryckform men även övningar och prov som inte finns upplagda på hemsidan. Målet är att erbjuda kvalitativt material till lärare och elever för en bråkdel utav vad en klassuppsättning böcker hade kostat. Hör av dig till jonas@csharpskolan.se för ett prisförslag. Priset är detsamma oavsett storlek på grupper eller antalet lärare. Avgiften är en prenumerationsavgift som betalas årsvis.

Copyright

All text- och bildmaterial på csharpskolan är skyddat av lagen om upphovsrätt. Du får alltså inte utan vårt tillstånd återge bilder och text ur våra guider och övningar varken för personligt bruk eller i kommersiella (skolor & företag) sammanhang. Hämta gärna idéuppslag och inspiration men använd eller bearbeta inte den grafik och layout som du hittar här på csharpskolan!

Villkor för användning av csharpskolans guider och källkod

• Utskrift och onlineanvändning för personligt bruk är tillåtet. Kopiering för användning i grupp- och klassundervisning eller i kommersiella sammanhang är ej tillåtet.
  • Artiklarna (bilder, text och källkod) får ej användas i kommersiella sammanhang eller i trycksaker utan vårt tillstånd.
  • Koder, script och resultatet av de guider du följer får och ska du använda på valfritt sätt. Det är ju det som är poängen med csharpskolan!
  • Vid oklarheter kontakta jonas@csharpskolan.se

Var vänlig respektera våra villkor då de är en förutsättning för att csharpskolan ska kunna drivas vidare i sin nuvarande form och erbjuda er användare ett gratis eller prisvärt alternativ till övriga kunskapskällor. Vi är tacksamma för tips och rapportering av otillåten användning av csharpskolans material!